LEGO Friends Kalendarz adwentowy 2023 - TaniaKsiazka.pl

Co roku robię dla dzieci Kalendarze Adwentowe. Od kilku lat robię je z LEGO. Kupowałam zestawy i rozdzielałam kolejno klocki zgodnie z instrukcją w kopertach, które przyklejałam na specjalnym arkuszu na drzwiach. Chłopaki codziennie rano wstawali i pierwsze co, to zrywali koperty i dokładali kolejne części do swoich zestawów, całość budowli mieli dopiero 24 grudnia. Pomysł się im zawsze podobał, ale brakowało mi takiego efektu zaskoczenia, ponieważ mając instrukcję wiedzieli już co budują...Dlatego gdy zobaczyłam gotowe Kalendarze Adwentowe z LEGO nie mogłam się im oprzeć. Dziś chciałam pokazać Wam jaki kalendarz mam dla Klary LEGO Friends Kalendarz adwentowy 2023 41758. Jeśli chcecie taki kalendarz to najlepiej już kupić, bo aktualnie jest w dobrej cenie w księgarni TaniaKsiazka.pl
 

To aż 231 elementów, które odkrywamy każdego dnia. Zaczynamy zabawę 1 grudnia, a kończymy 24 grudnia. Każdy dzień to inna zabawka. Mamy tu figurki z LEGO Friends Leo i Autumn, prezenty,  zwierzątka, choinkę, budowle, pociąg, jedzenie. 



Jeden dzień to jedna zabawka. Nie musimy zbierać kilka dni klocków, aby powstała nam budowla. Czasami jest to figurka, a czasami np. lokomotywa. Nie ma nudy, jest zawsze zaskoczenie. Każdy dzień to osobne pudełko, które otwieramy i na drzwiczkach jest instrukcja zgodnie z którą budujemy. 





 

Dni są rozsypane na naszym kalendarzu i musimy najpierw znaleść dzień, który aktualnie mamy. Klocki są zamknięte w woreczkach, dzięki czemu nie zmieszają się z innymi. Budowle nie są skomplikowane i nie są duże, ale nawiązują do świąt, zimy i całej otoczki Bożego Narodzenia. Całość tworzy fajną świąteczną makietę, która może być też ozdobą na świątecznej półce. Na koniec możemy ubrać świąteczną choinkę w bombki jakie znajdziemy w specjalnym pudle.




Na uwagę w tym zestawie zasługuje też fakt, że jedna z figurek nie ma dłoni, a świąteczny piesek ma sparaliżowane tylne nogi i porusza się na wózku. Może to też być wspaniały wstęp do rozmowy z dziećmi o niepełnosprawności, tolerancji i przyjaźni. Bardzo podoba mi się taka forma kalendarza. 



Jakość jak na LEGO przystało na najwyższym poziomie. Ja otworzyłam kalendarz, aby pokazać Wam jak wygląda całość. Jednak to nie przeszkadza aby klocki włożyć do środka. Bez problemu drzwiczki się zamykają i Klara będzie w grudniu mogła odkrywać swój świat świątecznego LEGO. 

Gorąco polecam Wam ten zestaw. Jednak jeśli nie interesuje Was ta seria LEGO, to nie ma problemu W księgarni TaniaKsiazka.pl są inne Kalendarze Adwentowe z LEGO. Na pewno każdy znajdzie swoją ulubioną serię. Fajna zabawa i czas oczekiwania na święta gwarantowany!

Tania książka - Tanie Książki i podręczniki

Współpraca z TaniaKsiazka.pl