Piątki z eksperymentami - Epoka Lodowcowa

Dzieci uwielbiają bawić się lodem, roztapiać, odkrywać zamrożone rzeczy. Często mam w zamrażarce jakąś niespodziankę na dzień pod hasłem "nudzi mi się". Niewiele wystarczy, aby dziecko miało frajdę z zabawy. Dziś bawiliśmy się w Epokę Lodowcową i odmrażanie jaja dinozaura. 
 

Do tej zabawy użyliśmy: balonów, zimnej i ciepłej wody, małych figurek dinozaurów, niebieskiej farbki, tacki (kupiłam wielką podstawkę pod doniczkę w ACTION poniżej 10 zł), pipety i pojemnika na wodę.





















Do balonów włożyłam małe figurki dinozaurów, do jednego dałam tez farbę i wlałam wodę. Zawiązałam nasze balony i powędrowały do zamrażalki. Następnego dnia rozcięłam balony, dałam dzieciom ciepłą wodę i pipety...no i działa się już magia odmrażania i szukania co też kryje jajko:) 

Inne nasze eksperymenty znajdziecie TU