Hipopotam u dentysty

15 lutego obchodzimy Światowy Dzień Hipopotama z tej okazji zrobiłam z Klarą głowę hipcia, któremu możemy myć zęby.


Do zrobienia pracy wykorzystałyśmy: blok techniczny,. ruchome oczka, pomponiki, blok rysunkowy, taśmę dwustronną, taśmę przeźroczystą, patyczek laryngologiczny, klej introligatorski, gąbkę kuchenną, nożyczki. 











Wycięłam Klarze głowę hipopotama, następnie Klara nakleiła ruchome oczka i pomponiki, które stały się dziurkami w nosie. Białą kartkę okleiłam z jednej strony przeźroczystą taśmą klejącą, a z drugiej taśmą dwustronną i wycięłam zęby. Następnie nakleiłyśmy zęby dzięki taśmie dwustronnej do paszczy dinozaura i Klarcia dodała jeszcze język. Szczoteczkę zrobiłam z patyczka laryngologicznego i kawałka gąbki kuchennej, którą przykleiłam klejem introligatorskim. Pisakiem po zębie oklejonym taśmą malowałam dziury, a Klara za pomocą szczoteczki je myła. Pisak z taśmy klejącej całkiem fajnie schodzi. Mały dentysta był zachwycony i zabawa trwała dłuuuugo. 

 

Zapraszam do polubienia naszego nowego fanpage KAROLOWAMAMA niestety po 10 latach utraciłam stary fanpage z blisko 23 tysiącami polubień:( 

Zapraszam też na nasz Instagram :)

 

Współpraca z Kolorowy Świat Bambino