Smerfy. Sensacyjny temat - HarperKids

Dziś mam ciekawą propozycję dla fanów Smerfów. Bajka mojego dzieciństwa, teraz w nowej wersji graficznej nadal cieszy i z wielką radością oglądam ją z moją czterolatką. Kiedy tylko zobaczyłam, że Wydawnictwo HarperKids ma w swojej ofercie książki o Smerfach, nie mogłam przejść obojętnie obok lektury pt. "Smerfy. Sensacyjny temat".


Książka jest z serii Moja czytanka i ma miękką okładkę i dużą czcionkę. Niektóre elementy są pisane wytłuszczonym drukiem. Mamy tu opisy i dialogi. Lektura jest pięknie ilustrowana z obrazkami wiernie oddającymi postaci z bajek. 




Poznajemy Smerfa Reportera, który szuka sensacyjnego tematu. Dzięki Kucharzowi, wpadł na pomysł napisania o Gargamelu. Okazuje się, że czarnoksiężnik boi się swojej mamy i...pająków. To prawdziwa sensacja i gwarancja, która da sławę Reporterowi. Poranne wydanie Smerfowej gazety rozeszło się  błyskawicznie co dodatkowo zachęciło Reportera do kontynuacji tematu Gargamela. Mimo, że Papa Smerf go ostrzegał, nie posłuchał i...jak się domyślacie wpakował się w niezłe kłopoty. Co się stało to przeczytacie w książce, ale zdradzę Wam, że Gargamel wykazał się tu nie lada inteligencją:)

Gorąco polecam tę lekturę...zdradzę Wam też, że jest to książka poświęcona jednemu z odcinków Smerfów. Tym bardziej jest to wielka frajda dla małych fanów.

 

 

Harper Collins - wydawnictwo
Współpraca z HarperKids