Kosmos sensorycznie

Temat kosmosu wraca u nas jak bumerang. Sporo było i zapewne sporo będzie. Tym razem przygotowałam dla Klary zabawę sensoryczną z kosmosem w tle. Wszystkie elementy wykonałam sama (no poza plastikowymi gwiazdkami) i już samo ich tworzenie (razem z dziećmi) było frajdą.

Podkładka w jakiej się bawiliśmy to duża podstawka pod doniczkę z Action. Te podkładki są genialne, a kosztują około 8 zł. Ryż zabarwiłam bibułą. Do naszej zabawy użyłam 4 woreczków ryżu. Trzy zabarwiłam na czarno i jeden na fioletowo. Dodatkowo dodaliśmy do ryżu malutkie świecące koraliki, jakie zostały nam z innych prac plastycznych. Figurki kosmonautów i kosmitów to Peg Dolls (kupiłam w Action), które pomalowałam farbami akrylowymi (z Action). Planety zrobiłam z gliny i wykroiłam je za pomocą wykrojników jakie kupiłam u Mamy Wydruki. Całość pomalowałam farbami akrylowymi (Action). Do zabawy dołożyłam jeszcze ozdobne pastylki do kwiatów i gwiazdki (też Action).

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 







Wszystko przełożyłam do podstawki i...Klara się bawiła. Oj miała frajdę.