30 lat magazynu Kaczor Donald - EGMONT



28.04.2024 świętujemy wyjątkowe urodziny - 30 lat magazynu Kaczor Donald w Polsce! Jest to najstarszy komiksowy magazyn w naszym kraju! To bajka i magazyn mojego dzieciństwa! Wychowałam się na tych bohaterach, uwielbiałam lekturę komiksów na które czekałam z utęsknieniem. Kaczor Donald jest ponadczasowy. Tyle lat i śmieszy kolejne pokolenia. Dziś moja 4 latka ogląda z podobną do mojej pasją, a i ja chętnie siadam i z sentymentem oglądam przygody tego sympatycznego kaczora.



Z okazji 30 urodzin magazynu Wydawnictwo Egmont przygotowało dla fanów coś niesamowitego! Prawdziwy sztos i must have! Magazyn urodzinowy składa się z dwóch części. Tak właśnie, mamy tu dwa wydania. Pierwsze to aktualny numer 3/24 w którym przeczytamy kolejne przygody Kaczora Donalda, Sknerusa, Goofiego, Braci Be, Diodaka, Gladiusza...i pozostałych bohaterów z tej ekipy. Spora dawka humoru i zabawy. 



Odwracając magazyn do góry nogami i obracając go mamy...przedruk PIERWSZEGO numeru magazynu jaki ukazał się 30 lat temu! WOW! Serio jest to niesamowita pamiątka i frajda dla wiernych fanów Donalda! Grafika jest dokładnie taka jak 30 lat temu. Jest nawet strona z psikusami, którą uwielbiałam i często wcielałam w życie...zwłaszcza mojej siostry;) Oj zakręciła się łezka w oku. Ja niestety nie zachowałam swoich numerów komiksów, dlatego tak bardzo ucieszyła mnie ta niespodzianka jaką dla fanów przygotował Egmont! 


Dodatkowo do komiksu dołączony jest zestaw pranków. Mamy tu 4 różne pranki: cukierki z wyskakującą dżdżownicą, gwoźdź wbity w palec, rozlany keczup i jeżdżącego karalucha.

Oba komiksy są bajecznie kolorowe i wciągają czytelnika.  Jednak jeśli Wam nadal mało...to polecam komiksy z serii Gigant Poleca. Aktualnie ukazały się dwa nowe tytuły Nautilus powraca i Galaxy.




Nautilus Powraca to kilka komiksów, które z pewnością Was wciągną. W jednym z nich przenosimy się do roku 1878 gdy w Paryżu trwa Wystawa Światowa wynalazków i technologii. Oczywiście pojawia się tam też Kaczor Donald i Myszka Miki, a może i nawet Kapitan Nemo. Zobaczymy tu też Kryształowe królestwo, ale wybierzemy się też z Kaczorem Donaldem do kina, a z Wujkiem Sknerusem na bal. Oj spora dawka humoru. To aż 9 różnych historii zamieszczonych w poręcznej książce z miękką okładką, którą możemy zabrać wszędzie i delektować się przygodami naszych ulubieńców. 




Z kolei Galaxy to komiks, który przeniesie nas w kosmos w Odysei Ko(s)micznej w 3 aktach...ale nie tylko. Mamy tu 10 różnych komiksów o tematyce związanej z naszą galaktyką. Poznamy światy przeciwległe, a razem z Drużyną Galaxy wykonamy aż 3 misje i dowiecie się czy udało zatrzymać się Blulkai. Zabawimy tez trochę w mieście Leni i zmierzymy się z kosmicznymi najeźdźcami. Mnóstwo śmiechu i zabawnych przygód naszych ulubionych bohaterów. Ciężko oderwać się od lektury i kolejna historia pochłaniania nas tu bez reszty. Dowiecie się tym razem czy Sknerusowi uda się zbudować skarbiec w kosmosie.


Piękna grafika wiernie oddająca tę z bajki, mnóstwo humoru charakterystycznego dla Kaczora Donalda, a do tego historie wciągające bez reszty. Dla mnie fanki z dawnych lat są to nowe opowieści, które pochłonęły mnie bez końca. Cały weekend spędziłam z tym zabawnym kaczorkiem. Książkami się wymienialiśmy, bo cała rodzinka chciała poczytać jego przygody. Polecam Wam i gwarantuje, ze to nie ostatnie komiksy tej serii jakie tu Wam pokazałam!  

Zachęcam do sięgnięcia po ten zestaw i gwarantuje Wam, że będziecie się świetnie bawić!

 


Współpraca z Wydawnictwem Egmont