Księga Dżungli - EGMONT

Klasyka literatury doczekała się swojego wydania komiksowego. Uwielbiam Księgę Dżungli, mamy w domu kilka różnych egzemplarzy, wersji i każdy uwielbiam. Nie mogło zabraknąć komiksu "Księga Dżungli". Wydawnictwo Egmont ma w swojej ofercie pięknie wydany komiks z niezwykle klimatycznymi ilustracjami. Czytelnik niemal przenosi się dzięki nim do dżungli. 
 

Komiks składa się z zbioru opowiadań, które dotyczą Indii. Poznajemy tu losy małego Mowgliego, którego wychowywały wilki. Zaprzyjaźnił się tam z niedźwiedziem Baloo i czarną panterą Bagheery oraz poznał język zwierząt. Wspólnie przeżywają liczne przygody i odbywają niezwykle pouczające rozmowy.  Jest tu ukazane piękno przyjaźni, wierność i miłość. Życie w dżungli jednak nie jest sielanką, bo na naszego bohatera czyha tygrys Shere Khan. Czy Mowglie odnajdzie swoje miejsce na ziemi? Czy wróci do świata ludzi? Odsyłam Was do lektury.




Ukazaną mamy tu odwieczną walkę dobra ze złem. Pokazane jest, że mimo wszystko dobro broni się samo. Czytelnik doświadcza niemal przyjaźni miedzy bohaterami, troski i wdzięczności. Wyjątkowa lektura. Zawiera jakże ważne, szczególnie dziś wartości.

Komiks ma miękką okładkę i format A4. Jak już wspomniałam są tu przepiękne ilustracje, które dają wyjątkowy charakter książce. Moja czterolatka, która nie potrafi czytać przegląda obrazki i się nimi zachwyca...podobnie jak i ja!

Piękne wydanie, gorąco Wam polecam!

Współpraca z Egmont