Układ pokarmowy

Na prośbę Karola przerabiamy ciało człowieka, była SKÓRA, był SZKIELET dziś czas na układ pokarmowy (kolejność ustalił Karol). Wydrukowałam z internetu układ pokarmowy TU i kolejno omawiając dany narząd pokazywaliśmy na naszym modelu człowieka i omawialiśmy jego podstawowe funkcje. Opracowałam Karolowi takie bardzooooo podstawowe opisy. Jeśli jesteście zainteresowani materiał do pobrania na dole postu. Mamy model człowieka - kości i narządy wewnętrzne...ale, szczerze myślałam, że jakość będzie lepsza...no ale jak się nie ma co się lubi t się lubi co się ma i tak oto pracowaliśmy:


Układ pokarmowy który Karol kolorował wykorzystamy w lapbooku, a na potrzeby naszego plakatu z ciałem człowieka, skserowałam ten układ nieco w pomniejszeniu. Następnie wycięłam i Karol nakleił go na nasz plakat ze szkieletem człowieka. Kolejnym etapem było nazywanie poszczególnych części i podpisywanie ich naszymi opisami - które są do pobrania na dole postu. Całość powędrowała na plakat który wisi na drzwiach i czeka na kolejne elementy:)







Bawiliśmy się też książką Wydawnictwa Olesiejuk, o której pisałam TU


 Czytaliśmy też książkę "Ludzkie ciało". Jest to książka którą Karolowy tata kupił sobie jeszcze w szkole podstawowej...przed denominacją złotówki:) Zatem stara jest, ale bardzo fajna:)





Materiały do pobrania: układ pokarmowyJeśli będziecie nas śledzić i zbierać wszystkie materiały dotyczące ciała człowieka...Będziecie mogli zrobić lapbook:) Oprócz materiałów które udostępniam, do lapbooka będa potrzebne materiały z linków które podaję w każdym poście:) Jeśli pobieracie ten plik, prosze zostawcie komentarz...będą inne pliki do ściągnięcia z innych tematów dotyczących ciała człowieka i chciałabym wiedzieć czy są zainteresowani takimi materiałami i czy jest sens to udostępniać:)

TEMATY które już były i są tam pliki do pobrania:

 
JEŚLI CHCECIE BYĆ A BIEŻĄCO Z TYM CO SIĘ U NAS DZIEJE, ZAPRASZAM DO POLUBIENIA NASZEGO PROFILU NA FACEBOOKU: karolowamama