TILOX cz II

Zafascynowanie Karola kreatywnymi zeszytami TILOX trwa nadal. Nie ma dnia aby nie chciał projektować z Tilox. Naprawdę nie spodziewałam się takiej reakcji i takiego zaciekawienia ze strony Karola:) 

Dziś chcemy Wam pokazać, że z TILOX można projektować nie tylko kredkami...dziś Karol bawi się z farbami w sztyfcie (o samych farbach będzie innym razem)



Projektowanie farbami w sztyfcie okazało się dla Karola dużo łatwiejsze niż kredkami bo prace powstawały szybciej i ich efekt widział szybciej. Karol ogólnie lubi wszystko "na już" więc frajda z tworzenia była tym większa.

Podobają mi się wprowadzenia (w języku polskim i angielskim) do zeszytów Tilox, zadania do wykonania - naprawdę sporo fajnej zabawy zapewniają te zeszyty. Dodatkowo każdy z boku ma zawieszki i można je wpiąć do segregatora.

Tilox rozwija wyobraźnie, inspiruje do działania i myślenia,  pobudza kreatywność, ćwiczy motorykę - Karol samodzielnie próbował złożyć samolot, który znajduje się w środku każdego zeszytu. Nie udało mu się...ale i tak był dumny z efektu, a ja byłam dumna że próbował:)

Fajnie że pomyślano o chłopcach, że jest tez dla nich coś do projektowania:)

O Tilox pisaliśmy tez tu: Tilox. Z pewnością apiszemy jeszcze...Karol już myśli czym można jeszcze "tworzyć" w Tilox...mam nadzieję ze nam tylko stron w zeszytach starczy, bo prace powstają w piorunującym tempie;)


Książeczki Tilox są do kupienia na dziale prasy dla dzieci w sieci: Empik, R Elay, Immedio, Kolporter, Ruch, Franpress, Garamond oraz w SMYKU lub sklepie Lillalou (http://www.lillalou.pl/sklep/).