Prywatna książka do projektu Mali Podróżnicy

Bierzemy udział w projekcie geograficznym Mali Podróżnicy organizowanym przez blog Rodzinne Podróże czyli Ninę i jej uroczą córeczkę Zarę:) O tym co do tej pory zwiedziliśmy możecie przeczytać tu:


Projekt tak się nam spodobał (tak, tak ja mam też z niego wielką frajdę), że postanowiliśmy ze wszystkich materiałów jakie znalazłam na temat danego kraju zrobić swoją prywatną książkę - tak aby zawsze można było wrócić i przypomnieć sobie o państwie które zwiedziliśmy palcem po mapie:) W niemal każdym projektowym poście piszę o książce która sobie robimy...chciałam pokazać jak to wygląda:



 

Wszystkie materiały znalazłam w internecie, kolorowanki, mapy ciekawostki - przy każdym z państw wrzucam linki skąd mam informację, wiec możecie skorzystać:) Niestety nie mam linka do kolorowanki z okładki...nie zapisałam, szybko wydrukowałam i jak zamknęłam to dopiero się zorientowałam - ale kolorowanka z okładki to też internet;) Już wiem ze będę musiała podzielić nasza książkę na kontynenty, bo z Azji już mamy sporo informacji i obawiam się ze nie będzie się dało takiego dużego materiału (mówiąc o całym projekcie) zbindować razem;)