Mini akwarium

Regularnie kupujemy wszelkie gazety związane z Lego (przecież Karol to wielki fan klocków Lego). W jednej z nich klocki były zapakowane w takie okrągłe pudełeczko...a że lubimy robić coś z niczego...będąc jeszcze w temacie akwarium (post TU) zrobiliśmy sobie w tym właśnie pudełeczku akwarium, wersje mini:)



Z kartki wycięłam kółko wielkości naszego pudełeczka, do kółka wsypałam grysik (nie chciało nam się iść do piaskownicy;)), na kartkę nakleiliśmy kawałek gałązki z sztucznego kwiatka, naklejkę rybkę, koralik perełkę, kilka cekinowych muszelek. Plastikowe pudełko do kartki przykleiłam taśmą do wykładzin (dwustronną). Wszystko razem okleiłam taśmą izolacyjną niebieską. Na to zrobiłam ramkę z patyczków laryngologicznych klejonych klejem na gorąco...i tak oto mamy nasze akwarium na ścianę:) Czas wykonania około 5 minut:)





 
Inne wersje akwarium: