Zwierzaki cudaki - PSZCZOŁA i MIÓD:)

Bierzemy udział w projekcie (jednym z wielu) organizowanym przez Agnieszkę z boga Pomieszane z poplątanym. Będziemy robić różne zwierzaki:) W tym miesiącu mam do wyboru (można wszystkie): zebrę, pszczołę, papugę i psa.


U nas dziś pszczoły. O pszczołach było już na blogu TU i TU. Dziś zajmiemy się pszczołą w powiązaniu z miodkiem:) W internecie znalazłam gotową kolorowankę słoika z miodkiem TU, a informacje o miodzie znalazłam: TU i TU. 

Karol pokolorował słoik z miodkiem, ja wycięłam środek i z tyłu podkleiłam kawałek plastikowej szybki (z teczki) zostawiając około 5 mm wolnego miejsca od góry. Karty z informacjami o miodku wycięłam i skleiłam dwustronnie. Następnie Karol odbił paluszkami pszczółki, potem domalował im resztę...wszystko przykleiliśmy do kartki, a nasze informacje o miodzie włożyliśmy do słoika. Uczyliśmy się o tym na co dany miód jest...nie wiedziałam że, aż tyle rodzai miodów jest (uwielbiam to że przy Karolu sama się uczę).




 







Tak oto mamy nasz słoik z miodem w którym są informacje na temat rodzajów miodu. Temat ten Karol poruszał w górach...wiec jest na czasie:)