Pastylki


Jakiś czas temu zobaczyłam fajne magnesy TU, bardzo mi się spodobały...ale nie wiedziałam gdzie można takie pastylki kupić. Jakiś czas później na blogu Pauliny - Mamo tato pobawmy się TU zobaczyłam pastylkowe zwierzęta. Zauroczyły mnie! Paulina mnie oświeciła (dziękuję!), że te pastylki to zwykłe ozdoby które można kupić w kwiaciarni do kwiatków ...Oczywiście musiałam taki zestaw zrobić chłopakom:) Przy okazji po drodze był temat owadów i kiedy szukałam materiałów trafiłam na piękne obrazki owadów na blogu Fullofideas TU


Nasze pastylki zatem to część zwierzaków które można pobrać na blogu Mamo tato pobawmy się TU oraz cześć zwierząt z bloga Fullofideas TU. Gotowe szablony z wymienionych blogów wydrukowałam, a następnie klejem magikiem przykleiłam do pastylek. Niestety nie mam linka do zwierząt tych na samej górze. Jak tylko znajdę to uzupełnię. 

Naszymi pastylkami bawimy się, liczymy, przekładamy, opowiadamy o nich, tworzymy historie...to dopiero początek naszej kolekcji i z pewnością będzie ich więcej. Zwłaszcza, że widzę spore zainteresowanie u Franka:)