Plastikowe bombki DIY

Co roku Karol zanosi dla pań w przedszkolu bombki świąteczne. Co roku staramy się zrobić coś innego. W tym roku powstały plastikowe przeźroczyste bombki. Takie bazy można kupić w sklepach papierniczych lub na allegro. Do środka można dać totalnie wszystko. U nas powstały mini kompozycje:)


 

Do zrobienia bombek użyliśmy:
  • plastikowe bombki
  • wata,
  • gwiazdki
  • sztuczny śnieg -kupiłam na allegro i się rozczarowałam nic innego jak pocięta folia i to niezbyt starannie, no ale już nie było czasu na inne zamówienia:/
  • drewniane domki wycinane specjalnie dla nas (zamówiłam w MOYA PRACOWNIA - jak zwykle, niezawodna! Wykonanie perfekcyjne, dostałam produkt dokładnie taki jaki chciałam w cenie mega konkurencyjnej!)
  • choinka - kupiona w papierniczym
  • mikołaj figurka z jajka niespodzianki
  • wszystko kleiłam klejem na gorąco i magikiem
Mamy taką małą rodzinną tradycję, że co roku od pierwszych świat chłopców kupuję im po jednej ozdobie na choinkę. Ozdobę podpisuję pierwszą literką imienia i rokiem w którym została kupiona. Na osiemnaste urodzinki obaj dostaną swój komplet choinkowy;) W tym roku postanowiłam, że sama zrobię im takie bombki. Franek zażyczył sobie ze świnką Peppe, a Karol z minicraftem;)




A Wy robicie bombki dla Pań do przedszkola? Myślę, ze to miło dostać takie życzenia. Jest to też forma podziękowania i docenienia za trud włożony w opiekę nad dzieckiem. Na Wielkanoc, też robimy takie życzenia:)

Inne bombki z 2014 roku wykonane tą techniką możecie zobaczyć TU