„Iniemamocni2. Kocham ten film” - Egmont


Niedawno na ekrany kin weszła druga część bajki o rodzince Parrow. Nie oglądałam pierwszej części, ale Karol sporo mówił o „Inienamocni2” dlatego skusiłam się na książkę WydawnictwaEgmont „Iniemamocni 2. Kocham ten film”.


Bardzo lubię serię „Kocham ten film” Egmontu, mamy już książkę Vaiana, którą Karol swego czasu regularnie zabierał do przedszkola, a pani nawet im po obiedzie ją czytała. Dlatego wiedziałam, że u nas to będzie hit...i nie myliłam się.






Tym razem rodzinka Iniemamocni w składzie: Bob Parrow, jego żona Helen (zwana Elastyną), córka Wiola, syn Maks oraz najmłodszy Jack Jack nie ma już takiego uznania jak kiedyś. Ich akcje choć kończą się częściowym sukcesem, często są krytykowane. Elastyna ma żal do policji, która ich popierała i chwaliła jak wygrywali. Dlatego mama rodziny postanowiła stanąć na wysokości zadania i przywrócić dobre imię super rodzince. Czy jej się to uda, z jakimi przestępcami się zmierzy dowiecie się z książki.

Książka ma twardą oprawę, kredowy papier, który uwielbiam. Do tego bajecznie kolorowe strony z rysunkami wiernie oddającymi postacie filmowe. Język jest tu dostosowany do dzieci. Gorąco polecam, u nas książka przeczytana już dwa razy. Chłopcy wymyślili, że Karolowy tata to Bob, ja jestem Elastyna, Karol to Maks a Franio Jack Jack i podczas drugiego czytania analizowali co źle zrobiliśmy w danym momencie. Zabawa była genialna!