Terminarz wyjątkowej mamy 2018/2019 - JEDNOŚĆ

Rok temu pisałam Wam o wyjątkowym kalendarzu z którym zaczynałam rok szkolny. Był to wyjątkowy rok, Karol rozpoczął naukę w pierwszej klasie, a Franio kontynuował przygodę w grupie maluszków w przedszkolu. Rok minął niezwykle szybko, sama nie wiem kiedy to przeleciało. Przez ten cały czas towarzyszył mi Terminarz wyjątkowej mamy Wydawnictwa Jedność. Świetnie się sprawdzał i bardzo się do niego przyzwyczaiłam. Nie wyobrażałam sobie, aby kolejny rok szkolny rozpocząć bez tego kalendarza. Dlatego dziś chciałam zaprezentować Wam nowy Terminarz wyjątkowej mamy na rok szkolny 2018/2019.


Autorem terminarza jest Agnieszka Porzezińska, a o opracowanie graficzne zadbała Ola Makowska. Kalendarz ma format A4 i do wyboru mamy 4 wersje kolorystyczne. W środku znajdziemy mnóstwo ciekawych treści zawartych na pastelowych kartkach. Fajnym pomysłem jest spięcie kalendarza gumką, dzięki czemu nic nam z niego nie wypada. Dla oznaczenia kolejnych tygodni mamy sznureczek. Lubię takie rozwiązania.


Kalendarz jest niezwykły. Jest bardzo pozytywny i oryginalny. Idea polega na tym aby nie wytykać sobie tego co nie zrobiliśmy, a cieszyć się z malutkich nawet sukcesów. Mamy tu dużo miejsca na notatki, zapiski, plany. Jest miejsce na plan lekcji dziecka, na miesięczne wydatki. Są tu kolorowanki,  gry, miejsce dla dziecka. Sprawdza się to doskonale w kolejce choćby do lekarza:)









Podoba mi się uniwersalność tego terminarza, nie ma tu banalności, są mądre treści, modlitwy, biografie, są wyjaśnione różne zagadnienia. Biorąc terminarz do ręki nie da się go od razu odkryć. Tu potrzeba czasu, tu trzeba cierpliwości i stopniowego odkrywania tych treści. Uwielbiałam przewracać kartkę i sprawdzać co też nowego mam na kolejnych stronach. Każdy tydzień jest tak samo skonstruowany, dzięki czemu mamy tu potrzebny mi ostatnio porządek. Na dwóch stronach znajduje się cały tydzień, a w dolnym prawym rogu mamy ujęty kalendarz na cały miesiąc. 

Oprócz wartościowych treści mamy jeszcze piękne wydanie. Rysunki, obrazki...wszystko to sprawia, że rok z tym kalendarzem jest wyjątkowy.





Wydawca też pomyślał o dzieciach. W ofercie jest również Terminarz wyjątkowej dziewczyny. Jest on skonstruowany podobnie jal Terminarz wyjątkowej mamy, jednak treści w nim zawarte dostosowane są do nastolatki. Ma również mniejszy format, dzięki czemu bez problemu zmieści się w plecaku. Przeglądnęłam terminarz i gorąco polecam go każdej dziewczynce. 

Terminarz u mnie przez miniony rok szkolny sprawdził się genialnie i gorąco go Wam polecam! Nie spotkałam na rynku tak wspaniałego kalendarza z taką dawką pozytywnej energii. U mnie już pojawiły się pierwsze zapiski...