Sylwester 2021 dookoła świata

Niewątpliwie ten sylwester był wyjątkowy dla każdego. My w zasadzie nie mieliśmy większych planów, więc dla nas nie robiło różnicy to, że siedzieliśmy w domu. Po Sylwestrze w 2019 roku kiedy to chłopaki wspominali go bardzo długo, a plakat wiszący na drzwiach przyciągał uwagę ich kolegów, wiedziałam, że podobne zabawy zrobimy. Teraz nadarzyła się ku temu doskonała okazja. 

Na drzwi nakleiłam arkusz bristolu i wydrukowaną mapę konturową świata, którą znalazłam TU. Nadmuchałam balony i do każdego wrzuciłam ciekawostkę o tym jak obchodzą Sylwestra w innych państwach. Wszystko znalazłam TU. Chłopcy co 30 minut przebijali kolejnego balona i szukali na mapie gdzie jest kraj o którym mają ciekawostkę. Naklejali wszystko na plakat i robili strzałkę do miejsca o którym dana informacja jest. Dodatkowo mieli zadania do wykonania - skłony, przejście po torze przeszkód, przejście przez tunel, przysiady, skoki na skakance itp. Za takie zadania dostawali kartkę z informacją o której obchodzony jest Sylwester w innych państwach. Informacje, które odpowiednio zmieniłam znalazłam TU






Dodatkowo,  bawiliśmy się w projektowanie ludzików LEGO (bo Lego to nadal zabawka nr 1 u nas). Wydrukowałam kolorowankę z ludzikiem LEGO i pisakami projektowaliśmy swojego ludzika:) Oczywiście ludziki wylądowały też na naszym plakacie.





Na plakacie znalazły się też ozdoby jakie wykonali chłopcy, a które zdobiły nasz dom podczas Sylwestra. 

Po tym jak eksperymentowaliśmy z różnymi smakami (m.in sushi) w tym roku na Sylwestra mieliśmy bezpiecznie fondue i owoce w czekoladzie. Było smacznie:) 

Zabawa była super, sporo się nauczyliśmy, a przede wszystkim fajnie i wesoło spędziliśmy wspólnie czas.


Życzymy Wam wszystkim aby ten rok był szczęśliwy i przede wszystkim zdrowy, aby w końcu było normalnie i spokojnie.