Malowanie pipetą

5 lat temu bawiliśmy się w podobny sposób. Nasz efekt możecie zobaczyć na blogu TU. Powstało wtedy wiosenne drzewko. Była też praca z jeżem TU, z kwiatami TU, kwiatem TU, ziemia TU. Tym razem nie chodziło o konkretną pracę plastyczną, a o zabawę i ćwiczenie chwytu przez Klarę. Jak już przygotowałam wszystko, to okazało się, że chłopaki też chcą się pobawić:)

Do zabawy użyliśmy: farb akwarelowych, pędzelka, wody, pojemniczków (u nas z bombonierki), płatków kosmetycznych, pipet, podstawki pod kwiatek.











Wodę zabarwiłam dzięki farbom akwarelowych. Pędzelkiem malowałam po farbie następnie umieszczałam go w wodzie. Całkiem fajny efekt wyszedł. Dałam dzieciom pipety i nabierając wody nimi malowali po płatkach kosmetycznych. Zabawa była super, poszła cała paczka płatków i kilka razy dorabiałam "barwniki".


Współpraca z marką Bambino.

Zapraszam do polubienia naszego nowego fanpage KAROLOWAMAMA niestety po 10 latach utraciłam stary fanpage z blisko 23 tysiącami polubień:( 

Zapraszam też na nasz Instagram :)