Mózg

Kolejnym narządem którym Karol chciał się zająć jest MÓZG:) Tak jak już wspominałam, kolejność wybiera Karol. Być może któryś narząd pominiemy, jeśli nie będzie nim zainteresowania. Dla nas to przede wszystkim ZABAWA!






Puzzle z płatami mózgu zrobiłam ze schematu który znalazłam TU. Karol je pokolorował, następnie zalaminowałam pocięłam i bawiliśmy się układając mózg mówiąc jaki płat układamy. Puzzle znajdą miejsce w naszym lapbooku:)




Dodatkowo wydrukowałam kolorowankę z mózgiem TU, który nakleiliśmy na nasz plakat człowieka:) Karol bardzo lubi kolorować te narządy. Podczas kolorowania, ja czytam najważniejsze informacje.

Powstał też model mózgu z gipsu. Zrobiliśmy z formy odlew i Karol gips pomalował.



Oczywiście korzystaliśmy też z książek.



Nawet Franek bawił si e razem z nami:)









Tym razem Franek bardzo aktywnie uczestniczył w naszej zabawie...na koniec zrobił...chyba trepanacje czaszki;) A na pewno poćwiczył cięcie papieru nożyczkami:P




Ciekawe pomoce związane z tym narządem można znaleźć też TU.

Materiały do kolejnej części lapbooka do pobrania dla Was: MÓZG

Jeśli będziecie nas śledzić i zbierać wszystkie materiały dotyczące ciała człowieka...Będziecie mogli zrobić lapbook:) Oprócz materiałów które udostępniam, do lapbooka będą potrzebne materiały z linków które podaję w każdym poście:) Jeśli pobieracie ten plik, proszę zostawcie komentarz... będą inne pliki do ściągnięcia z innych tematów dotyczących ciała człowieka i chciałabym wiedzieć czy są zainteresowani takimi materiałami i czy jest sens to udostępniać:)



TEMATY które już były i są tam pliki do pobrania:

JEŚLI CHCECIE BYĆ A BIEŻĄCO Z TYM CO SIĘ U NAS DZIEJE, ZAPRASZAM DO POLUBIENIA NASZEGO PROFILU NA FACEBOOKU: karolowamama