Pomysły dla 18 miesięcznego malucha

Takie małe zestawie części tego co robi Franio - 18 miesięcy. 

Jako że starszy brat uwielbia rysować, Franio którego Karol jest idolem również upodobał sobie malunki wszelakie (niekoniecznie na kartkach). Pamiętacie post: Franio rysuje? Tu kilka innych zdjęć:



Farby też już poznał:



Ćwiczenia rączki, wkładanie pomponików do stojaka na pipety:) Można wykorzystać opakowanie plastikowe po Tofifi (uwielbiamy):



O ciastolinie pisałam już, jestem zwolenniczką wczesnego jej wprowadzania. U nas chłopaki poznały ciastolinę jak miały 7 miesięcy. Pierwszą ciastoliną u obu była ciastolina taka kupowana na sztuki firmy AMOS. Jej konsystencja jest genialna...ale też dość drogo wychodzi gdyby chciało się z niej coś robić. Więc kiedy już poznali ciastolinę...kupowałam przeróżne firmy - szukając tej jedynej. Znalazłam taką z żyrafą...ale teraz najczęściej to robimy swoją ciastolinę - choć Franek zdecydowanie woli kupne. 



Domowa piaskownica, czyli plastikowe pudełko i grysik...Hitem była u Karola i teraz u Franka również. 

Książki, książki to miłość Karola. Mając do wyboru zestaw ukochanych klocków Lego, Karol wybrał książkę! Ależ byłam z niego dumna! Franio, który naśladuje we wszystkim brata, ostatnio miłością do książek zapałał:) Widok ten mnie rozbroił:


Kiedy robiłam  kalendarz adwentowy Franio zabrał reklamówkę z "żółtkami" sam wymyślił sobie zabawę w wysypywanie i wkładanie "żółtek" do środka:



Ukochane przez obu klocki Lego Duplo, choć ostatnio Franio bawi się coraz częściej z Karolem zwykłym Lego. Jednak z Duplo są najlepsze wieże:)

O TYM BĘDZIE OSOBNY POST...ALE PRZY OKAZJI TEGO TEMATU WRZUCAM KILKA ZDJĘĆ:
A to odkrycie grudnia! Koraliki z Ikea...Franio przesypuje, ładuje do różnych naczyń, przekłada... podobnie jak z piaskownicą domową potrafi długo tak. 

Kiedy już nie ogarnialiśmy koralików latających wszędzie...Karolowy tata wymyślił wanienkę... dzięki temu Franio zadowolony a i koraliki w jednym miejscu:)


,
Jeśli chodzi o koraliki...niebawem pokażę Wam co Karol z nich tworzy! Pokochałam te koraliki - dla mnie to odkrycie grudnia!!!

Pamiętacie Karolowe przewlekanki? Ostatnio Franio je wygrzebał...dłuuugo się nimi bawił:) 




Oprócz tego zapraszam na te posty: